Zakłady poligraficzne, ulotki, naklejki itp.

ty dla dzieci. Dzieje się tak dlatego, że takie produkty muszą nie tylko wzbudzać zainteresowanie wśród osób dorosłych, ale również wydawać się atrakcyjne dla dzieci. Tylko wówczas będą one chciały sięgnąć po konkretny produkt wyp

Zakłady poligraficzne, ulotki, naklejki itp.

Błyszczące naklejki reklamowe

Małe naklejki reklamowe drukowane są z myślą o różnego rodzaju produktach sprzedawanych w sklepach. Bardzo kolorowe naklejki trafiają na przykład na produkty dla dzieci. Dzieje się tak dlatego, że takie produkty muszą nie tylko wzbudzać zainteresowanie wśród osób dorosłych, ale również wydawać się atrakcyjne dla dzieci. Tylko wówczas będą one chciały sięgnąć po konkretny produkt wypuszczany do sprzedaży z myślą o najmłodszych konsumentach.

Oprócz tego do sprzedaży trafiają bardzo błyszczące naklejki reklamowe, które dzięki temu bardzo szybko zwracają na siebie uwagę osób przychodzących do sklepu. Trzeba przyznać, że tworzenie takich atrakcyjnych, a jednocześnie tanich naklejek reklamowych jest bardzo ważne dla producentów różnych produktów.


Wikipedia i Hot-stamping

Hot-stamping zwany również termodrukiem, hot-printem to technika druku z użyciem folii hot-stampingowej i matryc wypukłych wykonanych z materiału przewodzącego ciepło.

Hot-stampingu używa się do uszlachetniania druku, ozdabiania przedmiotów, znakowania, zabezpieczenie druku (zwłaszcza folie holograficzne). Podobne efekty do hot-stampingu otrzymuje się przez zastosowanie cold-stampingu.

Opis folii do hot-stampingu
Folia PET jest nośnikiem warstw:

warstwa rozdzielająca,
warstwa lakieru,
warstwa napylonego próżniowo aluminium,
warstwa klejowa.
Matryca podgrzewana jest do ok. 100 °C. Po zetknięciu matrycy z folią PET rozgrzewa się warstwa klejowa, klej aktywizuje się w miejscach odpowiadających rysunkowi na matrycy i wraz z odpowiednim fragmentem warstwy lakieru i warstwy aluminium pozostaje na drukowanej hot-stampingiem powierzchni.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Hot-stamping


Zlecenia przyjmowane przez drukarnie

Drukarnie przyjmują zlecenia na drukowanie różnego rodzaju książek, informatorów i kalendarzy. Dlatego do samej drukarni oddawany jest tekst, który został bardzo dobrze sprawdzony przez zespół redakcyjny i może zostać od razu wydany. Dzięki temu wykonywanie prac drukarskich przebiega bardzo szybko i bezproblemowo.

Jest to bardzo ważne, aby do samej drukarni trafiał już bardzo dobrze przygotowany tekst, ponieważ w przeciwnym razie trzeba będzie ponosić koszty wprowadzania dodatkowych poprawek przed ostatecznym dokonaniem wydruku nowej książki. Dlatego za oddanie tekstu do druku odpowiadają całe zespoły redakcyjne, które dbają o to, aby drukarnie otrzymywały bardzo jasne zlecenia z wyraźnymi adnotacjami. Natomiast cennik prac drukarskich uzależniony jest od wielkości książek.