Rozmowa z klientami. Badania CATI

ów. Praca osób zatrudnionych w cati polega na dzwonieniu do wybranych respondentów i zadawaniu im pytań ze wcześniej przygotowanej listy. Dzięki temu są one w stanie przygotować dla swoich zleceniodawców zestawienia dotyczące

Rozmowa z klientami. Badania CATI

Badania telefoniczne cati w praktyce

Podstawowym zadaniem studia badań telefonicznych cati jest przeprowadzanie wywiadów telefonicznych wśród wybranej grupy respondentów. Praca osób zatrudnionych w cati polega na dzwonieniu do wybranych respondentów i zadawaniu im pytań ze wcześniej przygotowanej listy.

Dzięki temu są one w stanie przygotować dla swoich zleceniodawców zestawienia dotyczące oceny jakości ich pracy. Zleceniodawcami badań wykonywanych przez cati są np. przedstawiciele różnych firm i przedsiębiorstw oraz dyrektorzy sklepów i placówek edukacyjnych, którzy chcą dowiedzieć się, w jaki sposób oceniana jest ich praca. Studio badań telefonicznych cati przyjmuje również zlecenia na badania społeczne przeprowadzane np. przed wyborami.


Z Wiki o analizie rynku

Analiza rynku ? zespół czynności, które zmierzają do powstania racjonalnych przesłanek podejmowania decyzji bieżących, które dotyczą obsługi rynku we wszystkich wymiarach na podstawie przeprowadzonych badań rynkowych. Wykorzystuje ona dane pozyskiwane poprzez badanie rynku. Analiza ta jest określana jako chwilowa rejestracja struktury zachowania się rynku w określonym czasie i miejscu.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Analiza_rynku


Wykorzystywanie marketingu elektronicznego

Do podstawowych zasad dobrego prowadzenia biznesu należy skuteczne zarabianie na nim sporych pieniędzy oraz umiejętne jego reklamowane. Dlatego wiele firm zatrudnia specjalne osoby odpowiedzialne za przeprowadzanie marketingu telefonicznego oraz elektronicznego. Pierwszy z wymienionych sposobów marketingu polega na wykonywaniu połączeń wychodzących z firmy do jej potencjalnych lub obecnych klientów.

Poza tym obecnie wykorzystywany jest powszechnie również marketing elektroniczny polegający na wysyłaniu wiadomości reklamowych do właścicieli kont internetowych, którzy są odbiorcami prywatnymi lub przedstawicielami różnych instytucji. Dzięki temu działające na krajowym rynku firmy mogą skutecznie zyskiwać nowych klientów.